Horror / Tajemný / Thriller
USA, 2021 , 112 min.

Režie: Michael Chaves
Scénář: David Leslie Johnson, James Wan, Chad Hayes, Carey Hayes
Kamera: Michael Burgess
Hudba: Joseph Bishara
Herci: Patrick Wilson, Vera Farmiga, John Noble, Eugenie Bondurant, Shannon Kook, Ronnie Gene Blevins, Keith Arthur Bolden, Steve Coulter, Vince Pisani, Ingrid Bisu, Andrea Andrade, Ashley LeConte Campbell, Sterling Jerins, Paul Wilson, Charlene Amoia

Hodnocení: 5/10 (recenze)
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz na Kinobox.cz
Popis
Jeden z nejnapínavějších případů kariéry Eda (Patrick Wilson) a Lorraine (Vera Farmiga) Warrenových začal bojem o duši malého chlapce a pokračoval způsobem, který si ani jeden z nich nedovedl představit. Poprvé v americké historii se totiž vrah u soudu odvolával na posednutí ďáblem.

PSALI JSME

TV tipy: Jidáš a černý mesiáš se ocitli v zajetí démonů Recenze: Démon v hororovém pokračování Sestra II už skoro vůbec neděsí Téma: Filmy z univerza V zajetí démonů od nejhoršího po nejlepší Top 20 ČR: Prvok, Šampón, Tečka a Karel jsou potřetí první Top 20 ČR: Prvok, Šampón, Tečka a Karel opakují prvenství Recenze: Třetí V zajetí démonů je rutinním hororem, kterému chybí atmosféra předchozích dílů Top 20 ČR: Česku vládnou české komedie Top 20 ČR: Česku vládnul Gump Top 20 ČR: Black Widow dále vládne Top 20 ČR: Black Widow táhla Čechy do kina Top 20 ČR: Matky drtí konkurenci Box office: žebříček vede Universal Top 20 ČR: Matky braly kina útokem Box office: Rychle a zběsile dorazilo do cíle Kinopremiéry: Matky se ocitly v zajetí démonů a nikdo je nezachrání Box office: Zabijákova žena & bodyguard na prvním místě Box office: Tiché místo se vrací na vrchol Box office: Horory táhnou do kin V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz předvádí finální trailer V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz straší novými ukázkami Trailer: V zajetí démonů 3 Téma: Bude stoupající úspěch streamovacích služeb znamenat konec pro kina? Téma: Nejočekávanější filmy roku 2021 Poslední rána pro kina? Studio Warner Bros. zveřejnilo nečekanou novinku Koronavirus: seznam posunutých premiér II. Téma: Nejočekávanější filmy roku 2020 Kdy dorazí čtvrtý Matrix a Flash? V zajetí démonů 3 bez Wana