Druhý Spider-Man je amazing i v polovině Superbowl spotu

Vydáno: 31.01.2014 14:00 - | foto: facebook tvůrce

V minulých letech musel filmový fanoušek čekat až na Superbowl, kdy se během reklamního bloku studia vytasila se spoty na očekávané blockbustery. Tento rok se ale studia rozhodla zveřejnit je předem.
Andrew Garfield ve filmu  / The Amazing Spider-Man 2Paramount, stejně jako v případě přechodu na digitální distribuci, má prvenství ve zveřejnění Superbowl spotu ještě před víkendovým utkáním. Důvodem může být strach z komerčního potenciálu snímku Noe, protože Russell Crowe již nemá takovou star power jako za časů Gladiátora, režisér Darren Aronofsky je znám spíše klubovým divákům a biblické epiky na rozdíl od 50. let minulého století netáhnou. Značky ale "internetovou předpremiéru" mohou využít k navýšení publicity a k nasazení nezkrácené verze, jako tomu bylo v případě reklamy na automobil propagovaný Morpheem. Jiným faktorem může být odliv diváků od televizních obrazovek k internetu, protože došlo k zásadní proměně sledovacích návyků.

Sony Pictures ovšem popsanou strategii proměnilo, když se rozhodlo zpřístupnit pouze první polovinu spotu pokračování komiksové adaptace The Amazing Spider-Man 2. Předpokladem je, že kdo bude chtít vidět "zbytek", bude muset zasednout k televizní obrazovce a sledovat Superbowl, případně si počkat, až se na net dostane i druhá polovina. V první se dočká sestřihu již z traileru známého materiálu s několika novými záběry, jejichž screenshoty budou kolovat po síti a budou rozebírány fanoušky (podoba Green Goblina, akce v ulicích s raketami).

Emma Stone ve filmu  / The Amazing Spider-Man 2A protože se studia snaží na Superbowlu prezentovat své potenciální hity co nejatraktivněji za co nejkratší dobu, nepřekvapí, že v upoutávce na Amazing Spider-Man 2 dominují tzv. money-shoty (záběrů dokazujících, že do produkce bylo nalito velké množství peněz, a tak se divák dočká atraktivních záběrů). Vedle toho se důmyslně čerpá z konvencí seriálů: spot skončí v nejnapínavější moment (tzv. cliffhanger), když Spider-Man/Peter Parker zachraňuje svou přítelkyni Gwen, přičemž není jisté, jestli z toho oba vyváznou živí. Na pokračování si bude nutné počkat do Superbowlu.

První část Superbowl spotu k filmu Amazing Spider-Man 2.


NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova filmserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY