Paramount, stejně jako v případě přechodu na digitální distribuci, má prvenství ve zveřejnění Superbowl spotu ještě před víkendovým utkáním. Důvodem může být strach z komerčního potenciálu snímku Noe, protože Russell Crowe již nemá takovou star power jako za časů Gladiátora, režisér Darren Aronofsky je znám spíše klubovým divákům a biblické epiky na rozdíl od 50. let minulého století netáhnou. Značky ale "internetovou předpremiéru" mohou využít k navýšení publicity a k nasazení nezkrácené verze, jako tomu bylo v případě reklamy na automobil propagovaný Morpheem. Jiným faktorem může být odliv diváků od televizních obrazovek k internetu, protože došlo k zásadní proměně sledovacích návyků.Sony Pictures ovšem popsanou strategii proměnilo, když se rozhodlo zpřístupnit pouze první polovinu spotu pokračování komiksové adaptace The Amazing Spider-Man 2. Předpokladem je, že kdo bude chtít vidět "zbytek", bude muset zasednout k televizní obrazovce a sledovat Superbowl, případně si počkat, až se na net dostane i druhá polovina. V první se dočká sestřihu již z traileru známého materiálu s několika novými záběry, jejichž screenshoty budou kolovat po síti a budou rozebírány fanoušky (podoba Green Goblina, akce v ulicích s raketami).
A protože se studia snaží na Superbowlu prezentovat své potenciální hity co nejatraktivněji za co nejkratší dobu, nepřekvapí, že v upoutávce na Amazing Spider-Man 2 dominují tzv. money-shoty (záběrů dokazujících, že do produkce bylo nalito velké množství peněz, a tak se divák dočká atraktivních záběrů). Vedle toho se důmyslně čerpá z konvencí seriálů: spot skončí v nejnapínavější moment (tzv. cliffhanger), když Spider-Man/Peter Parker zachraňuje svou přítelkyni Gwen, přičemž není jisté, jestli z toho oba vyváznou živí. Na pokračování si bude nutné počkat do Superbowlu.












